dinsdag 25 januari 2011

Komt er een live verslag van mijn Pelgrimstocht?

Meerdere twitteraars hebben mij al gevraagd of ik tijdens mijn pelgrimstocht een live verslag via Twitter ga geven.

Daar heb ik eigenlijk niet eens lang over hoeven nadenken:
Nee, dus. Als je op pelgrimstocht bent, ben je niet alleen letterlijk maar vooral ook figuurlijk "onder weg". Door - op wat voor manier dan ook - live verslag te doen, houd je een lijntje met het thuisfront open. De ware aard van het onder weg zijn, is nou juist dat lijntje tijdelijk door te knippen.

Iets fundamenteel anders is het in gedachten verbonden zijn. Ik zal op een bepaalde wijze een aantal mensen in gedachten meenemen. Hoe en waarom is per persoon verschillend.

Als je wilt dat ik jou, of een gebed van jou, in gedachten meeneem, laat het maar weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten